حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا برای خرید از تاپ هدفون، حتما باید در سایت عضو باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای محصولاتی که موجود هستند خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش , کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش و همچنین ثبت اطلاعات مشتری و زمان سفارش برای استفاده از گارانتی مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.برای سفارش کالاهایی که موجود نیستند با تلگرام یا واتساپ در تماس باشید 09176001053
X